GoUK

Elhagytam az országot mert kibaszott velem, a barátnőm is jött. Leírjuk nektek, hogy milyen az élet egy másik országban.

Friss topikok

  • Csige791: Természetessen használt audi-ról beszélek. ugyanenyi pénzért vehetnék mondjuk opel astrat is , per... (2008.08.28. 11:07) Első fejezet, az előzmények

Első fejezet, az előzmények

2008.08.22. 16:15 Csige791

 A barátnőmmel Sacival egy éve ismerkedtünk meg, mindkettőnknek volt munkahelye, ő 75ezer forintott keresett egy szépség szalonban, én soförként 120ezret mindezt kézbe kaptuk ugyanis ő nem volt bejelentve hiába kérte a főnökétől, én pedig minimálbérre voltam bejelentve ha esetleg összetöröm a verdát betudják rajtam hajtani. Egy vidéki városban ez még elmegy, még úgyis ha az ember albérletben lakik. Egyik nap melóból hazamegyek este 6-kor hív a főnököm hogy, akkor ennyi volt nincs több munka másnap(!) már nem kell menni. Éljen!

 Kitaláltuk menjünk pestre ott van munka bőven így is tettünk, igaz mikor kifizettük az albira a kauciót meg a költözésre ami elment 3ezer forintunk maradt egy hónapra, gyorsan hívni haverokat adjanak kölcsön zsetont, meg innen onnan jött be egy kis mellékes így túléltük az első hónapot. Nekem már első naptól kezdve volt munkám mert már előre lefixáltam egy helyet ahol 150-et kaptam kézbe minimálra bejelentve jó magyar kisvállalkozó módjára, itt is sofőr lettem. Saci egy ingatlanközvetítőnél helyezkedett el 80ezerért viszont hihetetlen módon teljesen tisztán bejelentette a főnöke.

 Pár hónapig jól ment minden attól eltekintve, hogy naponta átlag 14 órát vezettem ami ugye teljessen szabálytalan ugyanis 9-et lehetne különben bünti. Szerencsére nem voltam egy kezdő sofőr (8 év allatt 0 baleset) így ebből sem lett semmi probléma, kivéve a Gyurcsány bácsi Zero Tolerancia nevü okosságát. Történt ugyanis, hogy közuti ellenörzésre megállítotak a rendőr bácsik. Tachográf korongokat egyből el is kérték ellenőrzésre és tulajdonképpen nem nagyon hittek a szemüknek. Sajnos nemtudok beszámolni a tényleges büntetés mértékéről mert nem vártam meg a levelet amiben ez szerepelt, ugyanis már elöbb elhagytam az országot. A rend őrei félig nevetve 800ezer-1milliórol beszéltek. Csak nem értem miért nekem kell ezt kifizetni vagyis kellene mert nem fogom -ezt elsősorban Gyurcsánynak üzenem- ugyanis ha a főnökeim vagy a fuvarszervező azt mondja hogy menjek el egynap allat Budapestről Debrecenbe ott 14 címre vigyek különböző nagyságu szállítmányokat, majd ha ott végeztem vissza pestre, vagy ha nem teszem keresnek mást, akkor mért engem büntetnek? Miért nem őket ? Ugyanis ez nem fér bele 9 órába, úgymegaztán főleg nem ha reggel a rakodás minimum 3 óra.

A fentebb leírt dolgoknak hatására döntöttünk úgy hogy, irány Anglia azaz GoUK ahogy ez a blog címében is van.

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gouk.blog.hu/api/trackback/id/tr19627942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.08.27. 12:35:30

sok sikert. hamarosan én is megyek.

BIG.Ist 2008.08.27. 12:47:19

Sok sikert ! Remélem hamar találtok munkát! Angliában sok teherautó sofőrt keresnek, ahogy láttam. Én is megyek 1 hónapon belül, csak nem Angliába, hanem Németországba. Üdv!

ZmanUK 2008.08.27. 12:57:56

Sok sikert nektek. Csak kitartoan. Angliaban van munka, csak nem szabad feladni, es meg kell talalni. Amugy vannak itt kint magyar teherauto soforok, kamionosok, stb

bornonheels · bornonheels.blog.hu 2008.08.27. 13:09:27

sok sikert, márciusban én is megyek. addig még lediplomázom, utána irány manchester!

iBKV 2008.08.27. 13:39:03

Sok sikert és örülnék, ha egy kis visszacsatolás is jönne, hogy hogy sikerült. Mindenesetre minden jót és sok szerencsét, mert az kell dögivel...

Csige791 2008.08.27. 13:39:38

már van melónk május óta, most veszünk szeptemberben egy a4 es audit mert a mostani volvon lejár a müszaki. otthon elvették a hasznalt suzukimat aminek nem tudtam fizetni a hitelét, havi 27ezer, itt kp ra veszük a 2. verdát... és nem legalsókategóriás.

esetleg tanácsokkal tudok segíteni a mostanában indulóknak.

Hikaru 2008.08.27. 20:51:21

Szia,
Láttom betörtél az Internet blog bussines-be is. Gratulálok!
Sok kitartást és sikert kívánok az élet minden területén. Legközelebb az A4-ben szeretnélek látni. ;)

ZmanUK 2008.08.28. 11:01:45

Na kezdodik.... Ennyire anyagiasok lennenk? Nem tok mindegy hogy Suzuki vagy Audi4?

Itt ha Audi4-ed van a kutyat nem erdekli. Az sem ha Volvo S80-ad. Mert itt nem ez szamit.

Szoval en csak azt kivanom hogy az eletkorulmenyeitek legyenek a legjobbak.

Csige791 2008.08.28. 11:07:17

Természetessen használt audi-ról beszélek. ugyanenyi pénzért vehetnék mondjuk opel astrat is , persze az audiban több kilométer van stb... de nekem az tetszik ezért veszünk azt.
süti beállítások módosítása